Re: TPSA i Internet

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 11 Apr 1996 - 15:11:13 MET DST

Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) wrote:
: A nawet gdyby byly pelne spisy rozmow, dokad dzwoniono z numeru X, to
: zrobic na tej podstawie liste, kto dzwonil pod numer Y, wcale nie jest
: tak latwo...

Michal, chyba zartujesz. We Wroclawiu chca sie dowiedziec dlaczego mam
taki duzy rachunek, ide w jedno miejsce niezaleznie od centrali, tam
baba stuka w klawisze komputera i sie pokazuje lista rozmow z mojego numeru.

Wybacz, ale osmieszasz sam siebie twierdzac ze nie jest latwo w tej sytuacji
znalesc relacje odwrotne. Co za problem przeszukac bazy.

P.S. Centrale wcale mam nie nowa, a chyba caly Wroclaw jest juz objety
    rejestracja. A jesli nawet zostalo jeszcze pare procent, to jest to
    kwestia miesiecy..

Jarek.