Re: TPSA i tak wszystkich wykonczy

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Thu 11 Apr 1996 - 09:37:19 MET DST

On Thu, 11 Apr 1996, Maciek Uhlig wrote:

> Tak. Ale .tpnet.pl jest w .pl - administrowanej przez NASK. Zeby napisac
> jasno: nie chodzi mi o rewolucje w rejestracji domen. Chodzi mi o to,
> zeby NASK nie utrzymywal, ze Internet w Polsce jest jego wylaczna zasluga.
>
> Dziekujac za odpowiedz jeszcze sie zapytam: a jakie wyjscie do swiata
> (szybkosc, routing) bedzie z domeny .tpnet.pl?
W najblizszym czasie 2Mb do niezaleznego operatora na Zachodzie, docelowo
dwa wyjscia. W razie dopychania sie szybkie poszerzania pasma.
Teraz juz jestesmi zarejestrowani w RIPE jako Internet Registry wiec adresy
przydzielamy sami.
Po uzyskaniu drugiej drogi (NASK liczy sie jako pierwsza) od razu zamierzamy
wystapic o wlasny AS i wejsc do BGP z rozglaszaniem routowanych przez
siebie klas.
Pozdrawiam.
                                Konrad