Re: TPSA i Internet

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Wed 10 Apr 1996 - 20:49:46 MET DST

On Wed, 10 Apr 1996, Dariusz Margas wrote:

> Nie myle (!)
>
> Owszem - DUZYM nakladem srodkow da sie ustalic skad dzwonie ale tylko w
> trakcie trwania polaczenia. Dodam, ze musialoby to trwac okolo 30-60 minut
> (moze wiecej?).
> Natomiast jestem pewien, ze sa w Warszawie centrale, ktore nie rejestruja
> wykonywanych polaczen, wiec jak ktos nie sprawdzi w trakcie, to przepadlo.
> Biling w skali miasta to jakas bajka.. Jest mozliwy jedynie na wybranych
> centralach (czyt:odpowiednich). Tak wiec moge sobie dzwonic i mowic, ze
> [...]
Billing bedzie dopiero "od jutra" wiec Gumis to nie jest dobry przyklad.
Bedzie on na wszystkich centralach na ktorych jest to mozliwe technicznie
(99,9 % NN albo cos kolo tego)
W przypadku niektorych central (np. Pentaconta) ustalenie kto do mnie dzwoni
jest praktycznie niemozliwe nawet w ciagu godziny.
Natomiast w billingu taka informacja bedzie zachowana i bedzie ja mozna z
tamtad wydobyc.

> A co do zabawy - proponuje dac Ci 2 miesiace na ustalanie...
Przeszukanie kilkuset MB danych na cudzym terenie dla zabawy ?
To lepiej zadzwon z domu do UOP i powiedz im ze planujesz na poczatek
czerwca zamach na Kwasniewskiego. Oni sie chetnie z Toba pobawia.
Pozdrawiam.
                                Konrad