Re: TPSA i Internet

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Wed 10 Apr 1996 - 20:12:34 MET DST

On Wed, 10 Apr 1996, Michal Krzeminski wrote:

> Jezeli w TPSA jest taka informacja i pracownik tejze rozpowszechnia takie
> brednie to w firmie musi byc juz naprawde niedobrze. Czy mam podeprzec
> sie przykladami central na ktorych billing nie istnieje i w ciagu 1-2
> najblizszych lat istnial nie bedzie?
Wskaz, tylko niech stanowia one w sieci krajowej wiecej niz 0,1% NN
poniewaz w tym miejscu staramy sie raczej dojsc do opinii o wplywie
billingu na dzialanie PPP w TP S.A. Jesli masz ochote na dyskusje o
billingu albo na obrzucenie blotem mnie i TP S.A. w ogole to zpraszam na
kanal prywatny albo na liste telecom_at_icm.edu.pl bo ja juz nie zamierzam
tutaj zawracac ludzim glowy billingiem jako oddzielnym tematem.
Pozdrawiam.
                                Konrad