Re: TPSA i Internet

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_beauty.ternet.pl)
Data: Tue 09 Apr 1996 - 22:37:31 MET DST

On Tue, 9 Apr 1996, Konrad Plich wrote:

> W calej Polsce ruszyl billing wiec nawet na centralech biegowych jest to
> mozliwe, tyle ze wymaga przejrzenia wielkich zbiorow z billingiem.
> Pozdrawiam.

Dobra, tu juz nie bede ROTFL'owal. Dodam tylko, ze NIE ryszyl.
Byly to jedynie dobre checi (a moze zyczenia?) ministerstwa.
TP SA zawsze twierdzilo, ze sie nie da.. wiec nie dalo sie :)
Nie tylko nie ma sposobu na zebranie kompletu danych, nie ma tez nic,
co by moglo te dane obrobic... Na dokladke to, co TP SA chce wprowadzic
aby obrabiac te dane, kiedy wreszcie sie je uda pozbierac, a zanim
powstanie docelowy osrodek, nie wydaje mi sie mozliwe ze wzgledow prawnych.

   - Bye! -

== darecki_at_beauty.ternet.pl == fido 2:480/36.3 ==