Re: Netscape 3.0

Autor: Przemyslaw Basiak (przemekb_at_inet.com.pl)
Data: Tue 09 Apr 1996 - 15:49:34 MET DST

Widze, ze troche zmieniono glowny watek tego tematu, ale to nic. Nie
wiem czy porownanie do M$ jest wlasciwe. W tej chwili chcac korzystac z
coraz wiekszej ilosci "cud techniki" jakie oferuje internet musielibysmy
miec na samego netscape'a + plugin'y ponad 50 MB wolnego miejsca na
dysku. Netscape 3.0 , czy raczej mowmy po imieniu ATLAS, bedzie maszynka
typu wash'n'go. Ma zawierac nie tylko obsluge http, fpp, gopher, news i
mail, ale takze min. RealAudio, VDOlive, talk'a w czasie rzeczywistym.
Probuje caly czas te mozliwosci w domu i jestem raczej z nich zadowolony
niz im przeciwny. Czy jest zle, ze w programie jest wbudowany "system"
obslugi VDOLive(ktory umozliwia ogladanie filmow video na zywo
(wykorzystywany jest tzw. stream'ing informacji)). Osobiscie lubie
programy, ktore daja duzo mozliwosci w samym sobie. Uzywam Netscape'a od
ponad roku i naprawde niewiele rzeczy mam mu do zarzucenia. Ciekaw
jestem ilu czlonkow tej dyskusji uzywa dziesieciu programow do
surfowania zamiast np. jednego programu wash'n'go (All In One).
Na pewno nie ja (chociaz w S P E C Y F I C Z N Y C H sytuacjach program
dedykowany jest na peno lepszy).

Pozdrowienia.

--
Przemyslaw Basiak