Re: Padniety PLEARN

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 04 Apr 1996 - 14:10:59 MET DST

In article <4k001p$8oc_at_bilbo.nask.org.pl>,
arkadiusz w. jezowski <tzkee_at_freud.psych.uw.edu.pl> wrote:
>Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
>
>: Czy ktos wie, co sie dzieje z sendmail-em (lub jego odpowiednikiem) na
>: PLEARN.edu.pl?
>
>raczej na pewno odpowiednikiem. ja nie slyszalem o sendmailu pod vm'a B^]
>zdaje sie ze nadal nie dziala. padlo wczoraj ok 11:25 i gdy pisze te slowa
>zdaje sie nadal nie dzialac.

Na VM to jest dwukawalkowe, maszyna wirtualna (cos jak demon) MAILER
obsluguje poczte wewnatrz wezla i Bitnet?EARN a jak widzi ze to jest do
wysylki SMTP to przepycha przez bramke w wezle INTERBIT albo jezeli
jest lokalnioe zaisntalowana maszyna SMTP to wpycha tam do wysylki przez
smtp.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user
system administrator at eris.phys.uni.torun.pl  | finger fot PGP & Geek Code