Re: register in DNS

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 22 Mar 1996 - 14:14:35 MET

> From: rzm_at_torun.pdi.net (Rafal Maszkowski)

> Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
> : Czy ktos mi moze wyjasnic dlaczego mam miec zarejestrowany
> : komputer w DNS'ie ?
> : 530 User anonymous access denied..
> : logon failure, so quitting
>
> Zeby bylo wiadomo kim jestes (pelny DNS w obie strony utrudnia falszowanie
> nazw) i zeby byl porzadek.

No to ja jeszcze dodam, ze na komputerze ktory nie jest w DNS nie
skorzystasz miedzy innymi z:
- talka
- X-windows
- DCC w IRCu chyba tez (ale tego to akurat nie jestem pewny...)
no i jeszcze paru podobnych rzeczy (w tej chwili nie pamietam, ale przy
przegladaniu roznych dziwnych programikow sieciowych pod Windowsy pare razy
widzialem wypisany w dokumentacji wymog, ze komputer musi miec nazwe
domenowa).
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl