Re: (none)

Autor: Adam Kubicki (mikee_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 20:07:50 MET

Stanislaw Machowski (zsbeswid_at_IdS.uni.wroc.pl) wrote:
: Czy ktos moglby mi pomoc?
: Mam pewien problem. Otoz mam polaczenie z Internet przy pomocy funkcji callback.
: Korzystam z oprogramowania standardowego Windows 95 i pakietu Plus.
: A konkretnie korzystam z Dial-up klienta.
: W helpie Windows 95 Resource Kit jest napisane, ze Dial-up client oferuje
: funkcje call back.
: Moze ktos wie cos wiecej na temat obslugi Internetu z poziomu Windows 95.
: Bardzo chetnie nawiaze z nim kontakt.

http://www.windows95.com, gdzies tam to jest opisane, generalnie
sporwadza sie to do at&c0, dialup nie zamknie sie jak sie rozlaczysz
i jak oddzwoni modem to dostaniesz prompta.

-adam