Re: TICKET NASK.960313.0813 OPEN+CLOSE: siec WARMAN

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 11:35:06 MET

Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl) wrote:

: Mimo, ze to raczej niemodne ;), stane w tym wypadku po stronie NASK'u.
: Zastrzege sie od razu, ze nie wiem, jak dokladnie miala sie sprawa
: (jestem podlaczony i do NASK'u, i do WARMAN'a - co prawda w obu miejscach
: via router WARMAN'a, ale formalnie to dwie rozne sprawy), lecz do mnie
: i (wiem to z rozmow z innymi administratorami) nie tylko do mnie dzwonila (!)
: w zeszlym tygodniu bardzo mila pani i uprzejmie poinformowala, ze w srode
: beda w/w trudnosci. Bylem niemal zaszokowany; oby wiecej takich szokow... :)

To mile :-)

--w