Re: problemy z microsoftem

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 10:16:00 MET

Piotr Senator (senator_at_idsserv.waw.ids.edu.pl) wrote:
: lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
: >Z pewna niesmialoscia pytam sie, czy cos zlego dzieje sie z siecia do US?
: >Usiluje sciagnac IE z www.microsoft.com, i owszem zaczyna ladnie, po czym
: >sie urywa. Nie wiem kogo winic - browser netscape, serwer Microsoft'a,
: >maly, zielony pozeracz pakietow, czy moze ktos (hm, popieram) zalozyl
: >filtr na M$?
: 1. IE bedzie dolaczony gratis do kilku polskich czsopism na CD juz
: niedlugo.
: 2.wchodziles tam przez www.pl.msn.com?

nie, przez www.microsoft.com. I mam glupie wrazenie ze winien jest
server MS. Pingi leca jak zloto, a to bydle zrywa polaczenia. No,
ewentualnie Netszkapa, ale wlasnie widze, ze IE tez sie wiesza.
Chyba napisze na *.wwwservers.* publiczne pytanie dlaczego to bydle
zrywa polaczenia, niech sie ludzie zastanowia zanim kupia.

: 3.PO CO TO W OGOLE SCIAGAC?

No wiesz, zeby sie przekonac, to trzeba sprobowac. Wlasnie sie przekonalem
i kasuje. W zasadzie bylo nienajgorsze dopoki nie wykrylem ze (dot. wersji
1.5 na Win 3.11):

JAK SIE JEDEN PLIK SCIAGA, TO INNEGO JUZ NIE. BROWSER JEST WYBITNIE
JEDNO-DOKUMENTOWY, I W DODATKU NIE MOZNA ODPALIC DRUGIEGO BROWSERA
(TZW. WIELOZADANIOWOSC INACZEJ).

P.S czy w 2.0 pod 95 to zmienili?

: 4.A winic to proponuje Billa Gates lub Historie....

Nie ma co winic. Gowna nie uzywac. Powiedziec innym ze to g...

Tak swoja droga - ogladaliscie wojne Netscape i MS na servery www?
Zabawna sprawa. W/g Netscape ich server kosztuje ~1500$ a MS ~7000$,
wg MS kwoty sa podobne, tylko odwrotne.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |