Re: problemy z microsoftem

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 10:38:25 MET

lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Z pewna niesmialoscia pytam sie, czy cos zlego dzieje sie z siecia do US?
>Usiluje sciagnac IE z www.microsoft.com, i owszem zaczyna ladnie, po czym
>sie urywa. Nie wiem kogo winic - browser netscape, serwer Microsoft'a,
>maly, zielony pozeracz pakietow, czy moze ktos (hm, popieram) zalozyl
>filtr na M$?
>

>Jaroslaw Lis

>| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
>| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
> [...]

ja kiedys mialem to samo. teraz mam opory zeby z tamtad cokolwiek sciagnac.
jak sie ftp-uje jeden zbior, to drugi user juz zbiorku nie sciagnie
(no, chyba ze to poprawili, dawno sprawdzalem).
poza tym sam ftp-server wolami mi pisal na ekranie po jakichs 20KBajtach,
ze musi sie zajac czyms innym i mnie wypiernicza.
taki cwany. zamiast wogole nie wpuscic, to wywala po kiku KB. probowalem
kilka razy, bo zbior mial ze 150KB. bezskutecznie. dalem se spokoj.