Re: problemy z microsoftem

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Tue 12 Mar 1996 - 23:25:15 MET

Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: Z pewna niesmialoscia pytam sie, czy cos zlego dzieje sie z siecia do US?
: Usiluje sciagnac IE z www.microsoft.com, i owszem zaczyna ladnie, po czym
: sie urywa. Nie wiem kogo winic - browser netscape, serwer Microsoft'a,
: maly, zielony pozeracz pakietow, czy moze ktos (hm, popieram) zalozyl
: filtr na M$?

Lacze jest ewidentnie zapchane, a msie20pl.exe (jezeli to masz na
mysli) jest dostepny przez tylko HTTP, wiec nie da sie go ciagnac po
kawalku (a moze sie da, ale ja nie znam tak dobrze HTTP zeby swierdzic
czy w ogole mozna, w kazdym razie browsery nie umieja). Gdyby byl na
ftp to tez by niewiele pomoglo bo serwer MS ani nie kompresuje w locie
ani nie pozwala na regeta, nie lapie go Alex (nie wiem czy z powodu
zapchania czy dlatego, ze jest to bardzo nietypowy serwer), mirrorow
nie widac. Nie chce mi sie wierzyc, ze tak duzej firmy nie stac na
wynajecie czlowieka, ktory zrobilby im WWW i ftp przyzwoicie - moze
specjalnie chca zapchac swoje lacze w celach propagandowych? Klade
pracowicie wydlubany msie20pl.exe w ftp://ftp.pdi.net/pub/ms/ . Jezeli
ktos potrzebuje to prosze ssac jak jest maly ruch, najlepiej w czasie
zacmienia.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec