Re: "Online"...

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 10 Mar 1996 - 11:18:03 MET

> From: tpuchalski_at_interhop.net (Tomasz Puchalski)

[...]
> Moze podziel sie tym z nami . Posmiejmy sie wspolnie :)

Wiesz co... w zasadzie to byly listy wyslane do mnie prywatnie, a wiec
powinienem poprosic ich o zgode, a tego robic nie chce.
Mysle ze nawet (a moze zwlaszcza) w polemice z TAKIMI ludzmi trzeba
przestrzegac netykiety.
Moge natomiast to omowic swoimi slowami. Generalnie sprowadzalo sie to do
oburzenia na moja niekompetencje w zakresie przepisow o znakach towarowych, i
stwierdzen, ze nie ma sensu ze mna dyskutowac, poniewaz nie wiem, o co w tej
sprawie chodzi, i podchodze do tematu niepowaznie.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl