Re: lip...Renters .... Buy a Home with No $$ Downlip

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Sat 09 Mar 1996 - 12:43:22 MET

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: kolejny smiec. robcie jak ja. po prostu odsylam do nadawcy
: bez zadnych poprawek. reply i spokoj. robcie to samo :)))
: lipmiramar_a_at_ppp.com(lipMiramar Associates) wrote:
: >WOULD YOU CONVERT YOUR CURRENT RENTAL PAYMENTS INTO MORTGAGE PAYMENTS
: >ON A NEW HOME IF THE DOWN PAYMENT AND CLOSING COSTS WERE TAKEN CARE

Obawiam sie, ze to moze nie byc takie proste. Posting zostal nadany z
adnline259.adnc.com, ale mogl byc tez sfalszowany na dowolnym serwerze
po drodze. Jezeli chce Ci sie poswiecic dla innych troche wiecej czasu
to wyslij grzeczna prosbe o sklonienie uzytkownika do zaprzestania
takich praktyk do nadawcy (w tym przypadku wydaje mi sie nieznany),
admnistratora maszyny (root), administratora domeny (host -av -t SOA
adnc.com), administratora sieci (host adnline259.adnc.com; whois
205.216.159.0; whois 'us logic'; ....). Troche dlubania, ale mysle,
ze na dluzsza mete wszystkim sie to oplaci.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec