Re: "Online"...

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 07 Mar 1996 - 19:13:01 MET

> From: Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl>

> mozesz wyslac ten list owej grupie polerskiej :) bo nie znam namiaru
> na tych idiotow :))))

Ja do nich nic wiecej wysylac nie mam zamiaru, poza tym co juz
wyslalem i co czytaliscie...
Natomiast jak masz ochote napisac im co o nich myslisz (albo ktos
inny z Was...) to podaje e-mail: jarek_at_tpg.krakow.pl.
Natomiast ich informacje o zastrzezeniu "online" itp. mozna znalezc
pod http://www.tpg.krakow.pl/info.html.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl