PING

Autor: Hubert Janczak - SGGW System Manager (janczak_at_alpha.sggw.waw.pl)
Data: Thu 07 Mar 1996 - 14:48:10 MET

Czesc ponownie.

        Otoz programy ktore mi zaroponowaliscie maja jedna wade:
otoz one tylko rejestruja ze PING mial miejsce , nic ponadto.

Ja dokladnie przeczytalem rfc792 i tam jest jak byk ze
usluga typu echo ma typ 8 lub 0 (echo message i echo reply message)
natomiast z moich obserwacji tego co sie dzieje w sieci
to ping daje typ 14 (time stamp reply message) niezaleznie
od tego czy nadawca pakietu jest inicjator czy host pingany.

                        huber