Netscape i DNS

Autor: Jan Daciuk (jandac_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Wed 06 Mar 1996 - 17:46:56 MET

Od czasu do czasu mam klopoty z Netscape: pisze mi, ze komputera nie ma w DNS.
Komputery sa w DNS, ale sa to aliasy. Dzieje sie to np. przy probach dostepu
do strony ogonkowej (a czasami dziala), przed chwila mialem to samo z
www.ubs.ch. Kiedy wpisuje ,,prawdziwa'' nazwe komputera, to dziala.
Czy to jest konfiguracja Netscape (trzeba gdzies zwiekszyc liczbe czegos?
czego? jak?) , czy tez lokalnego DNS (unige.ch, tylko newsy czytam
w Gdansku)?
JD
Jan Daciuk jandac_at_pg.gda.pl
Zaklad Zastosowan Informatyki tel. (58) 47-29-89
Politechnika Gdanska fax: (58) 47-27-27
Ul. Gabriela Narutowicza 11/12,
80-952 Gdansk-Wrzeszcz