Re: DNS server

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 04 Mar 1996 - 11:15:39 MET

> From: Piotr Owczarek <piotrek_at_ss1.tagor.pl-net.pl>

> NIestety, ale nie ma dema calego Cahmelona, jest jedynie darmowa
> przegladarka - WebSurfer.

Jak nie ma??? Zlikwidowali??? Zawsze bylo!
Ja mam demo Chameleona na CD-Romie Internet Escort, zajmuje to okolo 3.5 mega
w sumie, moge podeslac jakby kto chcial. Ale na pewno jest to gdzies do
znalezienia!
Z tym, ze z tego co sie moge zorientowac po nazwach plikow (nie mialem
jeszcze czasu probowac tego instalowac), serwera DNS tam nie widze. Chyba w
ogole brak calej czesci serwerowej, sa tylko klienty...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl