Re: (none)

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 01 Mar 1996 - 23:34:31 MET

> Czy moglby mi ktos z Panstwa napisac jak moge filtrowac nadchodzaca
> poczte (np. z kilku list dyskusyjnych - kazda lista do innego foldera).
> Uzywam PINE pod Unixem.
  ---
  PINE nie ma niestety takich mozliwosci. Do tego najlepiej sie chyba
  nada procmail proponowany przez Wojtka Piecka.
  ---
> Przy okazji jak automatycznie pozbywac sie korespondencji od niektorych
> autorow przed przeczytaniem ( jak utworzyc tzw. kill file ?).
  ---
  pine posiada mozliwosci "zaznaczania" wiadmosci po wybraniu
  odpowiednich kryteriow. Trzeba tylko uaktywnic funkcje select.

  Odpowiednia "klawiszkologia" zeby skasowac wszytskie listy od W. Myszki
  wyglada nastepujaco:
  ; (to jest select)
  t (tekst)
  f (from)
  myszka
      (w tym miejscu mamy zaznaczone wszystkie listy od myszki)
  a (apply)
  d (delete) i beda skasowane. Jezeli zamiast delete wybrac save - zostana
    zapisane do folderu...

  Malutka (i ciagle niekompletna) dokumentacja pine dostepna jest jako:
  http://www.immt.pwr.wroc.pl/export_hp/pine/pine.html

  Pozdrowienia
  Wojtek