Re: Patent na "online"?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 29 Feb 1996 - 19:11:10 MET

Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl (Michal Jankowski) wrote:

>Piotr> Windows On-Line,Mercedes On-Line - prosze bardzo. Ale zeby
>Piotr> zastrzegac samo On-Line ????
>
>Skoro jest zastrzezone _samo_ Mercedes i _samo_ Windows, to dlaczego
>nie _samo_ online? Ja tu nie widze roznicy. A ze to w sumie kretynstwo
>- prawda, ale co z tego?
>
> MJ

SAMO mercedes jest zastrzezone tylko w odniesieniu do samochodow.
tak samo Oknows , tylko w odniesieniu do ghmmmm... ciezko przez gardlo
przechodzi: 'systemu' graficznego udajacego wielozadaniowosc :))
ja moge sobie zalozyc stowarzyszenie windows, ktore bedzie sie
zajmowalo 'estetyka i kompozycjami architektonicznymi okien' . kto mi zabroni ?