Re: Za co sprocket podpadl WARMANowi ???

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 29 Feb 1996 - 15:27:31 MET

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: A w ogole to MJ juz wyjasnil problem, wiec dalsza dyskusja jest
: jalowa - mozna sie najwyzej zastanawiac, kto zafundowal UW to
: badziewie (switche LAX) i czy to bedzie kiedys dzialalo jak trzeba.

Mysle, ze akurat LAXy sobie wszyscy kupuja dobrowolnie, bo maja tez
duzo zalet. Wiem o conajmniej 3 dzialajacych w samej Warszawie
instalacjach po kilka switchy kazda. O ile wiem, to w kazdym
przypadku byl to swiadomy wybor kupujacego.

Mysle tez, ze beda niedlugo dzialaly sprawnie jako routery IP,
bo jest dosc duzo takich instalacji na swiecie, wiec sila nacisku
tez powinna byc...
(I hope ;-) )

--w