Re: Za co sprocket podpadl WARMANowi ???

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Thu 29 Feb 1996 - 09:19:50 MET

> WARMAN dziala raz lepiej raz gorzej ale niby dziala!
> Tylko - nie dla wszystkich polaczen!
> Otoz jest sobie we Wroclawiu taka maszyna jak sprocket.ict.pwr.wroc.pl
> i wlasnie pakiety z tej i do tej maszyny sa skutecznie blokowane przez
> WARMANA. Probowalem z mimuw grzezne w WARMANie...
> Do innych maszyn ict.pwr.wroc jest siec... do sprocketa WARMAN nie puszcza
> Podobnie w druga strone... Pakiety ze sprocketa do mimuw nie przechodza
> choc np na Politechnike Warszawska spokojnie...
> Czyzby WARMAN zaczal juz sie bawic w blokowanie poszczegolnych maszyn?
> [...]

Ja nie wiem za co ja podpadlem chociaz sie domyslam. :)
Przez prawie tydzien nie bylo polaczenia
148.81.186.1 <-> 148.81.12.44

Nie jest to spowodowane zadnym bugiem bo routing sie pojawial raz
dziennie na jakies 2-3 godziny. Chcieli pewnie zebym sie bardzo nie
zdenerwowal.

No i co sie okazalo ??
Zadzwonilem do WARMANA i poprosilem o wyjasnienie. Skierowano mnie do
pana Wojtka Sylwestrzaka jako odpowiedzialnego za to.
Dodatkowo wyslalem list do NASK i WARMANA informujacy ze jezeli nie
sytuacja na sieci sie nie zmieni skieruje sprawe do Rektora w celu
ograniczenia oplat za uzywanie sieci.

No i sprawa nagle zniknela. Wszystko dziala pieknie. Nic sie nie wiesza
mimo jednakowego ruchu na tym odcinku (minimalny tylko jeden irc)

Takze jezeli chcecie zeby nie ginely wam pakiety na Ochota-r1.warman
Dzwoncie: 6607602 <- WARMAN dzialka techniczna.
Nie mowie ze to ich wina ale interwencja u nich i prosba u pana Wojtka
pomogly.

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl