Re: raport koncowy Zespolu Ekspertow KBN

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Tue 20 Feb 1996 - 19:12:24 MET

On Tue, 20 Feb 1996, Grzegorz Szyszlo wrote:

> ufffff. krotko mowiac cennik wprowadzony przez nask zostal oficjalnie
> zakwestionowany :))))

Oficjalnie to on byl kwestionowany od samego poczatku, a moze i wczesniej.

> przy okazji mam pytanie. jaki bedzie teraz model odplatnosci ?
> taki jak przedtem ? ile bedzie drozej itp ?

Nieoficjalnie wiadomo, ze Rada Uzytkownikow NASK ma do 22 lutego
przedstawic (zaaprobowac?) (komu?) dwa warianty nowego cennika NASK.

Proponuje, aby zainteresowani zapytali o rozwoj sytuacji przedstawicieli
swoich regionow w Radzie Uzytkownikow NASK.

Pozdrowienia,

Maciek