Re: Jezyczek polski

Autor: Filip Kochanski (siema_at_mcs.com)
Data: Sat 17 Feb 1996 - 06:55:20 MET

Wojciech Kruczynski wrote:

> Jestem uzytkownikiem sieci od niedawna. Mam bardzo powazne pytanie.
> Nie pytalem pierwszego dnia, bo myslalem, ze mi przejdzie, ale nie.
> Oto pytanie: czy jest program do obslugi e-mailu, w ktorym pisze sie
> w jezyku polskim, tzn. z polskimi znakami diakrytycznymi?
> A jesli nie, to czy ktos madrzejszy ode mnie moglby go napisac?
> Internet to nosnik kultury, w tym jezykowej.
> A ja sie czuje jak polanalfabeta.
>
> ...... Wojciech Kruczynski
> //\\\\\\ Studio Reklamowe F-64
> ///\\\\\\\\ 05-800 Pruszkow ul. B. Prusa 8
> (-(.) (.)-) tel./fax 728-84-18
> [...]

Wojtek,

Nie ma problemu, po prostu sobie piszesz używajšc polskie literki a potem
 wysyłasz. Możesz tez poprawić błędy np. programem „KORRIDA” (który polecam).
 Niestety jak się okazuje mamy wiele sposobów kodowania polskich liter i
 dlatego społecznoœć internetowa poszła na kompromis i jest bez ogonków.

Pozdrawiam kolegę po fachu,

Filip.

ps. Może znasz kogoœ z Art-Bro z Żoliborza albo firmę Pegasus?
Napisz.

 Filip Kochański                  http://www.mcs.com/~siema
 Windows NT & System 7.5.2   =======>>>>      siema_at_mcs.com