Re: Pomocy 2!

Autor: Bartlomiej Solarz (solarz_at_ibspan.waw.pl)
Data: Thu 15 Feb 1996 - 08:05:01 MET

Andrzej Resztak wrote:
> Bartlomiej Solarz (solarz_at_ibspan.waw.pl) wrote:
> : Dostalem taki oto list:
> : you might have would be greatly appreciated.
> Fajnie, ze dostales. Jest to nie pierwszy list jaki dostales z prosba
> o pomoc. Lubia Cie? Mam jednak prosbe, jesli juz musisz przesylac takieCzy mnie lubia? A cholera ich wie! Wiem tylko, ze ludziom nalezy pomagac,
a nie byc psem ogrodnika!
> listy do tej grupy (nie ma odpowiedniejszej?) to chociaz dawaj temat nieco
Niestety, ale nie ma innej grupy traktujacej ogolnie o polskim
Internecie, ktoras czyta wiecej niz 5 osob!
Co do tematu OK - nastepny list bedzie zatytulowany "A moze ktos pomoze?"
> bardziej opisowy niz "Pomocy!". Chociaz tyle...Z powazaniem

* Bartlomiej Solarz  INSTYTUT BADAN SYSTEMOWYCH PAN *
* tel. 37-68-22                         Life is fun *
* tel. 36-19-01 w 247   E-mail solarz_at_ibspan.waw.pl *