Kazdy pisze HTML?

Autor: Piotr Kasztelowicz (pekasz_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Wed 14 Feb 1996 - 18:15:54 MET

Witam,
Generalnie w moim postingu dotyczacym ksztaltu i wygladu HTML oczywiscie
nie chodzi mi aby kazdy pisal HTMLe, ale tez wazne jest aby potrafili
to robic nie tylko informatycy, tak jak to jest obecnie juz w przypadku
pisania w TAG'u Wordzie itp. W dziedzinie medycyny, ktora reprezentuje,
mowilem to zresztaw jednym z referatow na 1 . Konferencji Internetu Med.
Poznaniu, najbardziej efektywne sa te seerwery, ktore sa
wspoltworzone przez informatykow i lekarzy ( kotrzy czynnie dzialaja na
serwerze ) - wynika to z czestej w medycynie koniecznosci aktualizacji
danych i oplakanych skutkow jej nieaktualizowania w pore.

Odnosnie wygladu takich HTML - ja prosze o wyrozumialosc zwazywszy, ze
skladam je na PC-XT (i286) bez podgladu graficznego, a na NESTCAPE
ogladam od czasu do czasu.

Generalnie chodzi wiec aby HTML byl dostepny nie tylko dla typowych
informatykow, aby kazdy mogl cokolwiek sensownego napisac dla potrzeb WWW.
Troche wiec wyrozumialosc zwlaszcza dla technicznych bledow nigdu nie
zawaddzi.

Piotr

--
| Piotr Kasztelowicz   <pekasz_at_amedec.amg.gda.pl> <pekasz_at_mat.uni.torun.pl> |