Re: siec w zalobie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 13 Feb 1996 - 00:09:25 MET

On Mon, 12 Feb 1996 13:50:19 +0100 A. Gorbiel wrote:

>Piotr Bala (bala_at_mat.uni.torun.pl) wrote:
>: Dla symetrii zastanawiam sie:
>: 1) jaka jest mozliwosc zaskarzenia kogos kto
>: uzyje internetu (np tej listy) by kogos innego niewybrednie zwymyslac.
>:
>Zaskarzenia? Ograniczona jedynie mozliwosciami (pieniadze i czas)
>poszkodowanego. Wygrania sprawy (cywilnej!) w sadzie? *Niewielka*.
>Zwlaszcza, gdy g*wnem obrzucaja sie koledzy internauci.
>
>: Ostatnio taki przypadek mial miejsce w stosunku do Timo Salami'ego
>: na szeregu list dyskusyjnych. Gdyby to bylo w prasie to mozna faceta
> [...]

Tak zupelnie na marginesie - o co chodzilo?
Ja z prof.Timo Salmi "spotkalem sie" (virtualnie) lata temu - jego
biblioteki do Turbo Pascala, bardzo rozpowszechnione w internecie,
byly najzwyczajniej w swiecie kiepskie - lepsze potrafilby napisac
co drugi student 1szego/2giego roku informatyki UJ (przynajmniej tak
bylo kiedy ja tam studiowalem, mam nadzieje ze poziom nie spadl).
Od tego czasu skrzetnie omijalem wszystko sygnowane jego nazwiskiem,
bo nie mam czasu na pierdoly, a takiego syfu to ja bym sie wstydzil
komus pokazac a co dopiero puszczac do pubblic domain. Jezeli ktos
sie po nim przejechal za tego typu rzeczy - to w sumie zrobil dobrze.

Grego