Re: Wroclaw?!

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 12 Feb 1996 - 14:03:38 MET

Miroslaw Szczypinski (mszr_at_ub.ists.pwr.wroc.pl) wrote:
: Po pierwsze za konfiguracje DNS-a odpowiadam ja sam i nikt inny. Mysle,
: ze po tym wyjasnieniu naleza sie publiczne przeprosiny paru osobom
: administrujacym serwerami w Instytucie. Mam nadzieje, ze
: konfiguracji DNS-a to winszuje przenikliwosci i zdolnosci do generalizacji.
: Nawiasem mowiac widzialem wieksze bledy i tego powodu nie rzucam w nikogo
: blotem. Przyklady jak Pan chce to juz na prywatne adresy moge podac. Dwa
: podam publicznie: asic.ict.pwr.wroc.pl. Szukajcie ! (dla ulatwienia
: - nie chodzi o DNS). Drugi: sun1000.ci.pwr.wroc.pl. Szczerze mowiac

Skoro zostalem wywolany do odpowiedzi (jako glowny administrator
asic-a), to odpowiem, ze ten "powazny blad w konfiguracji" komputera
asic.ict.pwr.wroc.pl polega na... zablokowaniu na nim pewnego konta
uzytkownika.

| Last login: Mon Feb 12 11:23:40 from i17unixb.ists.pw
| Do czytania komunikatow systemowych sluzy komenda 'msgs' (Wykonaj
| ja jesli przy logowaniu sie widzisz 'There are new messages')
|
| You have mail.
| /bin/locked: No such file or directory
| No shell

Byc moze niedopatrzeniem jest to, ze w ogole udaje sie zalgowac, ale wlasnie
nieistniejacy '/bin/locked' jako shell ma takim przypadkom zapobiec...

Reszte uwag pozostawiam bez komentarza.

Tomek

--
 _________