Re: siec w zalobie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 09 Feb 1996 - 20:55:55 MET

> From: Maciek Uhlig <muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl>

> Prezydent Clinton podpisal ustawe zmieniajaca wolny Internet w
> najbardziej cenzurowane medium Stanow.
>
> To, co jest legalne w sklepie czy kiosku, jest nielegalne w sieci.
>
> Przez 48 godzin w Internecie trwa protest, polegajacy na zmianie stron
> WWW na czarne tlo z bialymi literami.
>
> Szczegoly: http://mirrors.yahoo.com/eff/speech.html

Czy u nas jakis serwer jest czarny?
(Ja mam od wczoraj tylko na glownej stronie duzy napis na czarnym tle z
linkiem do podanego powyzej URLa).
No i tak na marginesie niedawnego tematu "HTML": do czegos sie jednak te
rozszerzenia Netscape'a przydaly ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl