Re: Edytory HTML (bylo: zlota netszkapa)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 07 Feb 1996 - 17:35:50 MET

> From: kfoltman_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Krzysztof Foltman)

> OK. Jestem sobie na uczelni, siedze przy XT, wszystko inne pozajmowane przez
> mudziarzy i ircownikow. Dostalem wlasnie jakis fantastyczny URL, pod ktorym
> znajduje sie interesujacy mnie stuff. Zapuszczam lynxa, i co widze ?
>
> Ano nic, oprocz tajemniczych [IMAGE] [ISMAP] i tym podobnych zaklec.
> Polowa linkow nie dziala itd.

OK. Jestem sobie na uczelni, siedze przy XT bo wszystko inne pozajmowane
itd... I kolega przynosi mi fantastyczny program, ktorego akurat
bardzo potrzebuje, powiedzmy ze np. przegladarke do plikow GIF, JPG, BMP i
jakich tam jeszcze, bo konkretnie z takim przypadkiem mialem do czynienia.
Tylko ze ten program dziala od 386 wzwyz... :-(
Twoje pretensje wygladaja jak skarzenie sie, ze np. program muzyczny, ktory
zasadniczo wymaga karty dzwiekowej, a tylko mimochodem i "polgebkiem"
obsluguje wbudowany glosniczek PC, beznadziejnie chodzi na komputerze bez
takiej karty... Albo ze chcialbys przesylac obraz video przez siec, ale nie
masz kamery i karty frame-grabbera...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl