Re: informatyk

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 06 Feb 1996 - 14:12:39 MET

Mariusz Boronski (marbo_at_bydg.pdi.net) wrote:

: > Aha. Czyli w N481

: Jeszcze chwila, a nieliczni nas zrozumieja :-))))

To nie ja odwolalem sie do R48 :-)

: I wlasnie trafiles w sedno tego, jak to ludziska (czytaj: juzerzy)
: postrzegaja.

Wiesz, juzer i jego terminologia, delikatnie mowiac, wisi mi. Jesli
ktos sie uprze, zeby na samochod mowic plucotchawka, to w niczym nie
zmieni to faktu, ze piewrwsze znaczy co innego, a drugie co innego
- i nie stanowi to dla mnie ani zadnego autorytetu, ani powodu do
nasladowania. Od dopieszczania sfrustrowanych sa psychoanalitycy,
a ja psychoanalitykiem nie jestem; tak samo moim zadaniem jest nie
usatysfakcjonowanie juzerstwa, tylko utrzymanie systemu w stanie
dzialania.

--
	Leszek.