Re: Edytory HTML...

Autor: Waldemar Zurowski (bilbo_at_sun1000.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 02 Feb 1996 - 12:52:42 MET

Pawel Wiecek (coven_at_pwr.wroc.pl) wrote:
(..)
: Daj sobie z nim spokoj. Nie wiem, jak to wyglada na HD, ale kiedys probowalem
: uzywac kilku takich "edytorow" - toto niby mialo pamietac
: za tworce o tym, zeby
: wszystko bylo domkniete, etc. - zmiast po prostu napisac <h1>Naglowek</h1>,
: trzeba bylo:
: 1. Napisac Naglowek
: 2. Zaznaczyc powyzsze
: 3. Znalezc w menu (no moze na toolbarze) H1

: Bardzo dziekuje za takie udoskonalenia.

Ja tam uzywam asWedita i nie narzekam. Pamieta o domykaniu cudzyslowow
tagow i sprawdza poprawnosc samego dokumentu. Ma konfigurowalny toolbar
i nie trzeba w nim najpierw pisac tekstu a potem go otaczac tagami :)))

Innasza inszosc, ze jest cholernie duzy i dosc dlugo <a raczej baardzo dlugo,
jak na inne programy> uruchamia sie. No i jest bodaj tylko na Unixy.

  Bilbo

---
IRC     : Bilbek (too many  Bilbos overthere ;))
WWW     : http://www.pwr.wroc.pl/~bilbo/
Email   : bilbo_at_sun1000.pwr.wroc.pl