Re: Ankieta na temat "ogonkow" w systemach U**xowych

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 24 Jan 1996 - 23:54:41 MET

> From: stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Stanislaw Jedrus)

> Ja osobiscie mam na przyklad skonfigurowanego unix-a z polskimi literami
> w standarcie iso-8859-2, klawiature jak z Win 3.1. No i co z tego, ze napisze
> list z tymi fontami, jak np uzytkownik czytajacy je przez windowsy czy os2
> bedzie mial kaszane? (Rzecz jasna przecietny uzytkownik.) A jak ja chce
> potem swoj wlasny list przeczytac z Novela z normalnego PC-a to znow
> kaszana... Wiec dlatego ja pisze je wszystkie bez polskich liter bo
> nie ma jeszcze konwerterow in-the-fly z Mazowii na iso-8859-2 i z
> [...]
Ja osobiscie mam w mailerze konwersje on-the-fly z ISO-8859-2 (kodowane w
MIME), ktore jest uzywane "na zewnatrz", na/z kodu Mazovii, ktory uzywam
"wewnetrznie" na swoim komputerze. Duzo mailerow tak ma. Zaden problem.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl

----
Przepraszam za zwloke w odpowiedzi - jestem obecnie chory i wszystkie maile
sa przywozone do mnie do domu na dyskietkach raz na kilka dni (niestety nie
mam telefonu :-(). Odpowiedzi wracaja analogiczna droga, tak ze moze to zajac
nawet tydzien.