Re: (none)

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 26 Jan 1996 - 14:31:13 MET

Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl) wrote:

> Mam podobne od drugiej strony .. i konczy sie na Poland-GW czy jakos
> tak. A skonczy sie jak sie im znudzi albo sie pochoruja ...
> PS: Ja mam grype, moge isc do NASK i Warman :))

Skonczy sie - jak zakonserwuja, ale wtedy to juz nic sie przez ten towot
i inne izolacje nie przedostanie, nawet najmniejszy pakiecik...

Wiem, jak to jest, bo sam czsami chce cos w nocy sciagnac np. z icm'u
i mi sie na Ochocie pakiety zatrzymuja, i potem to ja juz ochoty nie mam...

To tak na chwilke jest, i potem nie ma....
robie pinga - jest... robie ftp, juz nie ma... :(

Zbigniew Zych