Re: PARAPSYCHOLOGIA i FENOMEN UFO

Autor: Piotr A Dybczynski (dybol_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Fri 26 Jan 1996 - 07:57:13 MET

On Thu, 25 Jan 1996, Piotr Klosowski wrote:
> [....]
> Pragnalbym wyjsc z propozycja zalozenia nowej grupy PL.* ,
> ktorej tematyka bylaby poswiecona zagadnieniom parapsychologii,
> zjawisk paranormalnych a w szczegolnosci fenomenowi UFO.
> [....]
> Co myslicie o tym pomysle ?

Jak bedzie dosc chetnych, czemu nie. Ja bede zagladal gdy mnie czarny
humor dopadnie.

Pamietajcie jednak, ze UFO to Niezidentyfikowany Obiekt Latajacy.
Kazdy! Wiec jak wyrzuce z okna skarpetke a wy nie zdazycie zorientowac
sie czym rzucam to bedziemy dyskutowac o tym w tej nowej grupie :-)

Pozdrawiam, PAD

  Piotr A. Dybczynski, e-mail: dybol_at_phys.amu.edu.pl,
             Astronomical Observatory, A.Mickiewicz University
  tel +48.61.679670, Sloneczna 36, 60-286 Poznan, POLAND