Re: NASK, Gumisie i "banda glupkow"

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_cocos.fuw.edu.pl)
Data: Mon 22 Jan 1996 - 09:41:05 MET

In article <Pine.SOL.3.91.960121123348.25020M-100000_at_helios.cto.us.edu.pl>, muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl (Maciek Uhlig) writes:

>Niby masz racje, ale nie do konca. W moim konkretnym przypadku zostalem
>przez tego pracownika NASK zaliczony do bandy glupkow, podczas gdy sam nie
>uwazam NASK za bande glupkow. Co wiecej, nie czuje sie w tym pogladzie
>osamotniony. Tu symetrii nie ma, a zostala naruszona przez tego wlasnie
>pracownika NASK.

No wiec jestem pewnie w stanie odtworzyc symetrie (moze nie pelna, pelna jest
dopiero przy bardzo wysokich energiach :-) przez:

a) wskazanie subskrybentow polip ktorzy na tej liscie caly NASK nazywali
   hurtem 'banda glupkow' (tak naprawde okresleniami rownowaznymi).
b) wskazanie pracownikow NASK ktorzy nie uwazaja wszystkich uzytkownikow
   za glupkow.

Podoba nam sie to czy nie, ludzie z obu stron w gruncie rzeczy 'srednio'
tacy sami. Odsetek jednostek ograniczonych i nieodpowiedzialnych tez pewno
w obu grupach wyszedl by podobny (z dokladnoscia do bledow statystycznych
- pracownicy NASK to jednak duzo mniejsza grupa).

Michal