Re: Ankieta na temat "ogonkow" w systemach U**xowych

Autor: Mariusz Boronski (marbo_at_bydg.pdi.net)
Data: Sun 21 Jan 1996 - 23:32:48 MET

> Co do KiB z gophera (trzy standardy: BEZ ogonkow, Mazovia, ISO) jest:
>
> 90% wybiera bez ogonkow
> 6% wybiera Mazovie
> 4% wybiera oficjalny, uniwerslany, przenosny standard przyjety
> zarowno przez International Standards Organization
> jak i nasz wspanialy Polski Kompmitet Normalizacji)
>
> Jak dolicze tych, co czytaja e-mailem, to wyjdzie, ze
>
> 95% nie chce zadnych ogonkow!
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

A ja bym chcial z ogonkami e-mail'em, ale ponoc taka wersja nie jest
dostepna przez e-mail. Dlatego tych bym nie dolaczal. Choc i bez tego
liczby sa dosc wymowne. Co nie znaczy wcale, ze bez ogonkow zyje sie
wygodniej czyta przyjemniej. Kolejny "polski kociol", w ktorym nie mozemy
sie sami zdecydowac na cos rozsadnego i decyduja za nas inni ktorzy nie
maja zadnego interesu w tym, aby bylo jak najlepiej (zachodni producenci
softu i sprzetu), lub tez tacy co nie bardzo wiedza o co wogole chodzi (PN).

VY 73, Mariusz.

Mariusz Boronski, 85-641 Bydgoszcz, Poland, ul.Czerkaska 10m8
InterNet: marbo_at_bydg.pdi.net FidoNet: 2:481/1, 2:481/1000

    .oOo. Ktos musi byc lame, by guru byl ktos. .oOo.