Re: prosba do Gumisi i nie tylko

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 18 Jan 1996 - 01:45:58 MET

> From: "Andrzej Zgodka" <zgudy_at_asp.biogeo.uw.edu.pl>

> Dziekuje za dobre checi, ale na biezaco czytam wersje internetowa
> KiB od dosc dawna. Zaluje, ze nie dlugo ta mozliwosc zostanie
> zlikwidowana.

Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl

----
Przepraszam za zwloke w odpowiedzi - jestem obecnie chory i wszystkie maile
sa przywozone do mnie do domu na dyskietkach raz na kilka dni (niestety nie
mam telefonu :-(). Odpowiedzi wracaja analogiczna droga, tak ze moze to zajac
nawet tydzien.