Co sie zmienilo?

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_fuw.edu.pl)
Data: Tue 16 Jan 1996 - 15:54:57 MET

Minely wlasnie (jak rozumiem) dwa tygodnie obowiazywania slynnego nowego
cennika NASK-u (w zmodyfikowanej wersji). Po calej dyskusji z konca ubieglego
roku chcialbym sie dowiedziec (czysta ciekawosc, zadnych zlosliwych podtekstow)
czy cokolwiek sie zmienilo? Pytanie do NASK - czy obserwujecie zmniejszenie
ruchu w sieci globalnie? Dla pewnych domen? Do administratorow roznych
serverow: ile jest naprawde uslug ktore zlikwidowaliscie/ograniczyliscie
z powodu nowego cennika? Wiem, ze byla tworzona lista rzeczy ktore 'znikna'
- lista rzeczy ktore istotnie zniknely bylaby duzo ciekawsza i bardziej
przekonywujaca.

Oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze duzo istotniejsze zmiany zajda zapewne w
momencie kiedy abonenci dostana pierwsze tegoroczne rachunki - wielu moze
nie zdawac sobie sprawy ze zmian, czy z rzeczywistej wielkosci swojego
ruchu. Ale ciekaw jestem co zdarzylo sie juz, od 1 stycznia... Ruch na
polip w kazdym razie chyba nie zmalal :-)

JMP