Re: NASK - Wlamania Ciag Dalszy

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 15 Jan 1996 - 11:29:06 MET

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
[ciach]
: zbieraja tego zniwo. no coz. komisja KBN juz ocenila 'zasadnosc' wprowadzenia
: cennika, ktorego obronca jest (moze byl?) Pan Hofmkol.

Czy mozesz powiedziec gdzie mozna znalezc jakiws informacje na ten
temat ? Ostatnio jestem troche do tylu, jezeli chodzi o prase (zwykla
i elektrocniczna).
Z gory dzieki

--
-- Artur Czechowski                         IRC: czesiu
-- finger arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl for more info.