Re: Routing

Autor: Irek Neska (irek_at_elmo.nask.waw.pl)
Data: Fri 12 Jan 1996 - 14:40:42 MET

Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl) wrote:
: > O jakich ograniczeniach administracyjnych piszesz bo ja nic o tym nie wiem.
: ---
: Przeciez (jak pisal Lukasz) nie chcemy, aby ruch z EBONE do NORDUNet
: szedl przez Polske? Czy to jest ograniczenie administracyjne, czy nie?
: Z Wiednia do Szwecji (albo Finlandii) moze byc blizej przez Polske...

To nie my nie chcemy tego ruchu tylko Ebone i NORDUnet. A raczej my
nie chcemy tego ruchu, ale z technicznego punktu widzenia (wyobrazasz sobie
linie Warszawa-Wieden gdybysmy dolozyli do niej jeszcze ruch Ebone-NORDUnet
na trasie Wieden-Sztokholm?) Zreszta istnieje lacze 2Mb/s wlasnie w relacji
Wieden-Sztokholm. Poza tym NORDUnet jest zwyklym abonentem EBONE w Sztokholmie
wiec nie musi przesylac ruchu przez Warszawe.

: Nie ma innych?

Ja nic o tym nie wiem.

: Wojtek

Irek