Re: Kopia www NASK'u

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 09 Jan 1996 - 14:24:55 MET

Mariusz Ostrowski (mariusz_at_gnom.nask.waw.pl) wrote:

: Przyrzeklem sobie, ze nie bede sie juz wiecej wlaczal do toczacych
: sie tu (na polipie) dyskusji, ale teraz juz nie wytrzymalem.
: Slawku, a takze wszyscy inni ekscytujacy sie "gumisiowym arcydzielem",
: posluchajcie: ja rozumiem, ze bardzo was bawi wysylanie, umieszczanie,
: oczernianie itpd. Ja osobiscie w NASKu pracuje stosunkowo od niedawna
: (o wiele krocej niz Irek czy Lukasz), ale mimo to z ta firma sie identyfikuje.
: Staram sie swoja prace "odwalac" najlepiej jak potrafie i coraz bardziej mnie
: wkurza, jak rowno za "gumisiami" i wy wszyscy dajecie mi rowno prosto w twarz.
: Kurcze, to w koncu Mirek i ja musielismy tutaj siedziec przez pol Sylwestra
: i "udrazniac" maszyny nadzorujace prace CALEJ sieci. Ludzie, zrozumcie
: wreszcie, ze my tu pracujemy takze i dla was, nie dla wlasnej przyjemnosci
: (choc moze to troszke i tez). Wiec jak mi ktos mowi ze NASK (czyli i ja,
: i Irek, i Lukasz, i jeszcze troche nieznanych wam ludzi) to banda kretynow
: i tym podobnie, to mnie krew zalewa.

Mariusz, do jednego z was napisalem kiedys list, ze macie
"niebezpiecznie" skonfigurowany OSPF. Mianowicie sluchacie
"update-ow" z interfejsow uzytkownika (bez hasla) z pytaniem
czy jest to swiadome i celowe dzialanie. Oczywiscie nieuczciwy
klient moglby to wykorzystac do sciagania informacji z sieci
nie troszczac sie o wasz cennik. Nie dostalem odpowiedzi.
Po 2-3 tygodniach poprawiliscie to. Napisalem, ze zauwazylem.
Nie dostalem odpowiedzi. Nie zalewa mnie krew, ani nie zalewala,
ale jesli ktos chce wam pomoc to mozecie chociaz krotko
odpowiedziec?

: Wiec do jasnej anielki, blagam: dajcie se juz siana ....

Dzieki za dobra rade.

: Pozdrawiam wszystkich - lubiacych nas(k) i nie,
: Mariusz

Pozadrawiam wszystkich - pracujacych w NASK lub nie,
Andrzej Resztak

PS. A listami o berecikach chyba sie nie przejmujecie?
    Mialem napisac co o tym sadze, ale szkoda slow.