Ciezarowka z papierem

Autor: Jacek Szamrej (JASZA_at_samba.iss.uw.edu.pl)
Data: Tue 09 Jan 1996 - 12:19:46 MET

> Z tym sie akurat moge zgodzic. Najpierw COI (Centralny Osrodek Informatyczny
> PW) odcielo Elektronike, a potem zajeli sie Solozzo. Dzialanie NASKu
> ograniczylo sie tylko do telefonu w ktorym "polecono" usuniecie strony o
> NASKu (nie informujac nawet skad ona sie tam akurat wziela) A ze na
> Elektronice/Telekomunikacji nie znaleziono zadnego roota z Solozzo trzeba
> bylo odciac calkowicie server.
> Tomek

Kiedys w Gmachu Glownym PW byl terminal superkomputera Cyber w
Swierku.
Podobno linia terminalowa przeslano liste internowanych.
Wojskowi strasznie sie wkurzyli i przecieli kable (nie wiadomo
dlaczego nie od razu 13 grudnia).
Ale pracownicy i studenci chcieli dalej liczyc na Cyberze.
Wiec raz w tygodniu jezdzila do Swierku z PW ciezarowka z kartami,
z powrotem przywozac wydruki.
Ciezarowka z papierem.

Nie porownuje listy internowanych z gumisiowa strona, ale tak
mi sie to jakos przypomnialo, ja studiowalem na PW.

Pozdrowienia,
Jacek Szamrej jasza_at_samba.iss.uw.edu.pl
Center for Complex Systems,
Institute for Social Studies, Univ. of Warsaw, Poland