ODP: WIN95 a inne OSy

Autor: Bogdan Haehne (haehne_at_bitbank.petex.rzeszow.pl)
Data: Sun 07 Jan 1996 - 12:05:15 MET

Od: Slawomir Sidor <cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl>
Wyslano: niedziela, styczen 07, 1996 09:33
Do: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
Temat: Re: WIN95 a inne OSy

>Ale on jest niestety duzo lepszy.

Szkoda ze nie doczytales do konca tego co ja napisalem, a Ty wyciales.

>Co bedzie jezeli w banku komputer z W31 zrobi to co ten system robi
>najlepiej czyli sie wykasztani ? Jak tylko zaproponuje pani pozamykanie
>wszystkich okien (bo sie przeciag robi i dane wywiewa) to pol biedy,
>tego dnia dzieci kolacji nie zobacza. Ale jezeli cos pozmienia to moze
>byc ubawnie ...
Nie pisalem obankach (ktorych jest w RP liczac razem z oddzialami jedynie
kilkaset, a o zwyklych firmach ktorych jest blisko milion.
Na marginesie mowiac, u pani w okienku nic sie nie przetwarza, jedynie
pokazuje na ekranie, a z serwera chyba nie ucieknie.
>Poza tym nie wiem czy sie dzieci uciesza jak kolacji nie bedzie
>codziennie .. no oprocz niedziel !
> Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja |

Ciao
Bogdan Haehne