Re: Przepraszam

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 06 Jan 1996 - 00:02:43 MET

Jacek Szamrej (JASZA_at_samba.iss.uw.edu.pl) wrote:
: Ja odrozniam dyrekcje NASK od pracownikow NASK.
: Znam niektorych pracownikow NASK i wysoko ich cenie.
: Wydaje mi sie, ze mogliby lepiej pracowac w "innych warunkach".

: Przepraszam pracownikow NASK za mumer Gumisiow.
: Dodalo Wam to niepotrzebnej pracy i stresow.

Co prawda tez nie jestem gumisiem, ale przylaczam sie do przeprosin.
Wlamanie na serwer WWW to nic przyjemnego.

--w

: Czy pan Adamiec jest redaktorem ComputerWorld ?

Nie, Roman Adamiec jest jednym z dyrektorow NASK/WARMAN.