Re: ODP: Krakow, lacznosc i NASK.

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 04 Jan 1996 - 16:27:41 MET

> From: Bogdan Haehne <haehne_at_bitbank.petex.rzeszow.pl>

> A jak ze stronami WWW. Jezeli strona np. z Krakowa odesle mnie do Kalifornii - to kto placi ?
> Ja czy Krakow ??? I dlaczego ??

A co, nie wiesz jak dziala WWW?
Najpierw polaczenie jest miedzy Toba i Krakowem, wiec placisz i Ty, i Krakow.
Za tyle informacji, ile przychodzi z Krakowa.
Jezeli jakis link na stronie odsyla cie do Kalifornii, to polaczenie jest
miedzy Toba i Kalifornia. Serwer w Krakowie nie bierze juz wtedy w tym
procesie zadnego udzialu. Wiec placisz Ty (a nie Amerykanie ;-()
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl