Re: ODP: Krakow, lacznosc i NASK.

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_gmach.sejm.gov.pl)
Data: Thu 04 Jan 1996 - 10:02:48 MET

On Thu, 4 Jan 1996, Gotfryd Smolik wrote:

> Chwila, chyba nie rozumiem: mial NIE ODPOWIADAC na konkretne pytanie ?
> Chcesz, Marku, doradzic kazdemu zeby sam pytal, a nie na liscie ?
> Wyglada tak jakbys mial do Lukasza pretensje o to, ze ujawnia
> co mu kaza robic.
> Gotfryd

To nie jest tak. Przeciez nie mozna wykonywac bezsensownej pracy tylko
dlatego ze mu kaza. Jak kaza skakac z okien to tez bedzie skakal?
Zastanow sie. Ja napisalem tylko, ze cala ta praca NASKu to jest robienie
dymu. I tlumaczenie jak sie ten dym robi nie ma sensu. Tak jak praca dla
NASKu tez nie ma sensu. W koncu ludzie tam zatrudnieni sa niezymi
fachowcami i z cala pewnoscia moga sobie znalezc bardziej odpowiednie
zajecie. I wstyd mniejszy ....

Marek Pokulniewicz