Krakow, lacznosc i NASK. + bledy w transmisii

Autor: Bogdan Haehne (haehne_at_bitbank.petex.rzeszow.pl)
Data: Thu 04 Jan 1996 - 07:57:54 MET

>[..smieci..]
>: >> Ja czy Krakow ??? I dlaczego ??
>
>: >Bo Krakow tylko nakazuje twojemu Netscape polaczyc sie z podanym adresem
>
>: Dziekuje
>
>: Bogdan Haehne

>[..jeszcze wieksze smieci..]
>
>Czlowieku, zmien mailera, a najlepiej jeszcze OS. Albo skonfiguruj toto
>poprawnie, jezeli mozna :-). Do poprzedniego listu dopisales dwie linijki, a
>ile smieci razem z tym wyslales, to sam mozesz zobaczyc.
Na oko jest wszystko O.K. przeciez tez dostaje z listy zwrot swojej korespondencji.
Ale dostaje tez jako osobny list cos co postaram sie zalaczyc.
Mysle, ze zerwalo lacza z paroma Host'ami i jezdzi po Polsce te pare moich linijek.
> Pracujesz chyba wjakiejs powaznej firmie (czy SILSTON S.A. to jakis bank?, bo nijak na
>podstawie adresu czy informacji z fingera nie mozna sie tego wywiedziec)
Moja instytucja nie jest tajna, ale i nie jest bankiem.
>a uzywasz jakiegos win-gnojstwa.
Wole to od trybu znakowego i czarnego tla ekranu. Moze zreszta przekonasz mnie do
czegos innego. :-)
>Bez urazy, ale Litosci..
>kloczek
Tu sprobuje podlaczyc DOWOD

    ** THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY **
    ** YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE **

The original message was received at Wed, 3 Jan 1996 19:04:16 +0100
from chicken.iie.wsi.zgora.pl [193.59.80.99]

   ----- The following addresses had delivery problems -----
<nonlocal.polip%NB_at_axel.im> (transient failure)
<nonlocal.polip%NB_at_angel.im> (transient failure)
<nonlocal.polip%NB_at_cicae.oiz> (transient failure)
<nonlocal.polip%NB_at_cintep.oiz> (transient failure)

<nonlocal.polip%NB_at_axel.im>... Deferred: Connection timed out with axel.im.wsi.zgora.pl.
<nonlocal.polip%NB_at_angel.im>... Deferred: Connection timed out with angel.im.wsi.zgora.pl.
<nonlocal.polip%NB_at_cicae.oiz>... Deferred: Connection timed out with cicae.oiz.wsi.zgora.pl.
<nonlocal.polip%NB_at_cintep.oiz>... Deferred: Connection timed out with cintep.oiz.wsi.zgora.pl.
Warning: message still undelivered after 4 hours
Will keep trying until message is 5 days old

   ----- Original message follows -----

Co wyszlo ?

Bogdan Haehne

attached mail follows: