Re: ODP: Krakow, lacznosc i NASK.

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 03 Jan 1996 - 21:51:10 MET

Lukasz Ploszajski (lukasz_at_legolas.nask.waw.pl) wrote:
: Bogdan Haehne (haehne_at_bitbank.petex.rzeszow.pl) wrote:
: : : Czy ja zaplace za pakiety do krakowa, jak za zagraniczne?
: : :Nie - jak za pakiety do Krakowa.
: : Skad niby o tym macie wiedziec ? Kto podda analizie i czym ?
:
: W ten sposob, ze znamy adresy w pakiecie IP. Adres docelowy jest adresem z
: Polski, wiec nie bedzie taryfikowany jak za ruch zagraniczny.

Mam nadzieje, ze jestes pewny, ze router na wyjsciu w swiat nie podlicza
skad sie przesylaly pakiety...

Tak swoja droga, jak to robicie np we Wroclawiu? Czy miejscowy router
podlicza wszystkie dalsze pakiety dla kazdego hosta, czy moze podsieci?
robi to w klasie 'Polska' i 'Swiat', czy moze dokladniej?
Wyniki sa globalne (raz na miesiac..) czy np. mozecie wyliczyc kazde 15
minut? Czy w razie sporu dysponujecie jakims logiem zeby podobnie jak
TPSA wyliczyc za co konkretna kwota sie nalezy?

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |